A|X Armani Exchange, najurbaniji brand unutar jedne od najvećih svjetskih modnih grupacija, Armani Grupe, jučer je u zagrebačkom storeu u Arena centru predstavio jedinstvenu kolekciju majica nastalu u suradnji s nekim od najpoznatijih svjetskih street art umjetnika.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/8c0f6b9a-923e-11eb-a381-0242ac120013/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Uz Gia Pastorija, jednog od sedam ilustratora koje je Giorgio Armani odabrao za sudjelovanje u ovom projektu, koji je u Armani Exchange storeu pokazao svoju kreativnost te potvrdio zašto ga je časopis Forbes svrstao na listu 30 najutjecajnijih europskih street art umjetnika ispod 30 godine, u ovaj jedinstveni projekt uključili su se i brojni gosti osmišljavajući jedinstvene kreacije.
Capsule kolekciju koju možete pronaći u Armani Exchangestoreovima u Hrvatskoj, ali i na on-line platformama koristeći hashtag #st_ART, osmislili su mladi, urbani i kreativni pojedinci - Gio Pastori, Matthew Knott, Decue Wu, Qunetin Monge, Van Orton, Jenny Perez, Ale Giorgini – čije ilustracije te grafike svakodnevno koriste neki od najpoznatijih lifestyle brandova.
Kampanja koju predstavljaju velika svjetska imena
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/8cf8295c-923e-11eb-ad21-0242ac120012/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Projekt prezentacije i kreiranja jedinstvene kolekcije majica provodi se u preko 200 Armani Exchange trgovina diljem svijeta te donosi iskorak branda k nekonvencionalnom poimanju mode.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/8cf9d77a-923e-11eb-80b4-0242ac12000f/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
To potvrđuje i aktualna kampanja za jesen/ zimu koja donosi seriju crno-bijelih fotografija britanske glumice i modela Care Delevingne, nizozemskog DJ mogula Martina Garrixa te kineskog pjevača i glumca Lia Yifenga. Svjetski poznati protagonisti kampanje obraćaju se mlađoj publici, stvaraju trendove i savršeno tumače vrijednosti branda.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/8d327c10-923e-11eb-b40d-0242ac120012/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/8bd96ac2-923e-11eb-a685-0242ac120011/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Njihov ironičan stav blješti kroz snimljene kadrove; a s njihovim izrazima i gestikulacijama slobodno se prepuštaju brandu. Koncept kampanje je jednostavan, ali ipak ima veliki utjecaj: rastavljena slova A i X iz logotipa branda koriste se na inovativan način, jer slova postaju rekviziti u rukama protagonista, poput velikih naočala, vinil ploča, gumenih kugli, piratskih zakrpa i žarulja.
Armani Exchange capsule kolekciju potražite na sljedećim lokacijama: Armani Exchange/ Arena centar, Armani Exchange/ City Center one Zagreb West, Armani Exchange/ City Center one Split.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/8bf10ad8-923e-11eb-83f6-0242ac120011/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/8d4cc4e4-923e-11eb-9031-0242ac120012/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/8d017ae8-923e-11eb-b231-0242ac120010/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/8bc6910e-923e-11eb-a386-0242ac120011/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)